Gambar2 Terakhir "Tan Sri JJ Dan Datuk Azlin" Yang Sempat Di Rakam Sebelum Nahas Helikopter.. ALfatihah..


 PEKAN: Inilah foto terakhir yang dempat di rakamkan ketika "mereka" hadir ke Majlis Perkahwinan Anak Perdana Menteri di sini pagi tadi.

PEKAN: Inilah foto terakhir yang sempat di rakamkan ketika "mereka" hadir ke Majlis Perkahwinan Anak Perdana Menteri di sini pagi tadi. Semoga roh arwah Tan Sri Jamaluddin Jarjis (Ahli Majlis Tertinggi UMNO dan juga Ahli Parlimen Rompin) dan Datuk Seri Azlin Alias (Ketua Setiausaha Sulit Perdana Menteri) di cucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang yang beriman serta beramal soleh.

 Al-Fatihah. Amin. 


Wajah Juruterbang, Pembantu Yang Maut Nahas Helikopter

Inilah dia wajah sebenar juruterbang Kapten  Cliff  Fornier dan pembantu juruterbang Eidiana Baiziera yang turut terbabit dalam nahas kemalangan helikpter di Semenyih petang tadi. Di fahamkan mereka juga telah menemui ajal dalam kemalangan yang mengejutkan negara . 


 wajah sebenar juruterbang Kaptern  Cliff  Fornier dan pengawal peribadi Tan Sri Jamaluddin Jarjis bernama Razkan yang turut terbabit dalam nahas kemalangan helicopter di Semenyih petang tadi.

 Di fahamkan mereka juga telah menemui ajal dalam kemalangan yang mengejutkan negara itu.  Apapun semoga roh Razkan dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Buat roh  mendiang semoga aman di sana.

0 Response to "Gambar2 Terakhir "Tan Sri JJ Dan Datuk Azlin" Yang Sempat Di Rakam Sebelum Nahas Helikopter.. ALfatihah.."

Post a Comment